Doküman Yönetim Sistemi

BIZdocs® , Kurumumuzdaki belge ve bilgilerin elektronik ortama aktarılmasını ve bu bilgilerin anlık olarak yönetilmesini sağlayan bir sistemdir. Kurum içi ve kurum dışı yazışmalarınız  bu sistem sayesinde standartlaşır. Kurumunuzda bulunan form ve şablonların zorunlu alanların doldurulmasını sağlayarak dokümanların kısa süre içerisinde oluşmasına hizmet eder.Türkiye’nin en güvenilir Doküman Yönetim Sistemi BIZdocs®  kurumların doküman yönetimi ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla geliştirilmiş, oluşturulan ya da taranan belgelerin dijital ortamda kullanılmasını ve yönetilmesini sağlayan bir yazılımdır. BIZdocs®  sayesinde  kişiler bir araya gelmeden evraklar oluşturulabilir ve e-imzalanabilir. Doküman Yönetim Sistemi özelliği ile tüm dokümanlarınıza her yerden ulaşabilir ve dağıtımını sağlayabilirsiniz ayrıca Arşiv Yönetim Sistemi özelliği ile de geriye yönelik tüm evrakları BIZdocs® ‘a yükleyebilir ve tüm arşivinizi dijitalleştirebilirsiniz.

Doküman Yönetim Sistemi, dokümanın oluşturulmasından, iş akışına sunulmasına , iş akışı bittiği takdirde evrakın resmiyete kavuşması, resmiyete kavuşmuş evrakların çeşitli arama kriterleri ile (Standart Dosya Planı adı, Evrak Konusu, Evrak Tarihi, Evrak içeriği vb.) evraka ulaşılmak istendiği an zahmetsiz, hızlı ve güvenli bir şekilde evraka ulaşabilmek gibi aşama aşama ilerleyen bir yönetim sürecidir. BIZdocs üzerinde bulunan tüm evraklar sekmesinde bulunan özelleştirilebilir birçok kolon bulunmaktadır. Bu kolonlar sayesinde evrak hakkında hatırladığınız en küçük bir bilgi ile evrakı bulabilirsiniz. Üretip iş akışına sunduğunuz evrakı Süreci Devam Edenler sekmesinden takip edebilir, bütün imzacılar imzalarını tamamladıktan sonra Süreci Tamamlananlar sekmesinden kendi üretmiş olduğunuz bütün evrakları görüntüleyebilirsiniz.